Dagens shoppingrunda

Nu har jag kommit hem från en heldag i vällingby centrum med bror och några av hans kompisar.
Det var väldigt trevligt faktiskt.
Förutom att jag klämde skinnet under armhålan ganska illa med dragkedjan när jag skulle prova en klänning
som var på tok för liten.
Så nu har jag två blodsutgjutelser så att det ser ut som jag blivit ormbiten.
Hotness.
Jag var i desperat behov av en nyårsklänning, tror ni jag hittade nån?
Nej.
Inte en enda.
Men jag köpte lösögonfransar till nyår och så köpte jag julklapp till min älskade helen!
Det var den dyraste klappen jag köpte i år och hon är värd vartenda öre!
Skulle vilja berätta vad jag köpte men jag vet att hon läser min blogg så det vore ju ingen hit.

Nu ska jag lägga mig och kolla på tv för jag har jätteont i fötterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0