Dan före dopparedan

Jaha, nu är det dan innan julafton!
Herre min jesus vad fort den här månaden har gått.
Idag åker mamma in på operation.
Förhoppningsvis får hon komma hem ikväll.
Ikväll är det uppesittarkväll också
vilken jag helt kommer missa eftersom jag jobbar sent.
Missar kalle imorron också för jag kommer hem från jobbet vid 4.
Men det ska bli rätt kul att jobba imorron ändå tror jag.
Jag har bestämt att jag ska ha tomteluva på mig och så ska jag önska alla kunder en god jul.
Igår ringde jag och pratade med mammas present.
Eller jag pratade med den som ska göra hennes present.
En tatuering! Eller rättare sagt två.
Hon vill tatuera in mitt och min syrras namn, så då ska hon få det av mig.
Jag skrev ett kort med en ganska kul text tyckte jag själv:
"Du ska få gå och tatuera dig hos Toms Tattoo i Enköping,
Det är inte Miami Ink, men det duger nog åt dig ändå.
Jag ringer och bokar tid när du vill, men det måste ske innan jag åker till USA,
för jag vill följa med och se dig våndas..=)
Lova att inte fega ur nu MorsiPorsi!
God Jul!"

Vad ska ni ge era nära och kära i julklapp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0