Duktiga hästar

Idag var det tävling för sabotages och ponnyns del.
Dom var jätteduktiga!
Jag tänkte hoppa 60 men det fanns ingen mer som skulle göra det, så jag fick hoppa 50 istället.
Lite lågt för hans del, men det var ju våran första tävling så.
Ponnyn hoppade 30, det var lagom för henne eftersom hon är dressyrponny med noll hopptalang.
Men hon var riktigt duktig hon också.
Hon kom över hindrena iaf.
Slänger in lite bilder.
Jag ska lägga upp video sen också om jag lyckas med den tekniska delen.


Hallåå
    Ponny och sabotage


Går runt på banan innan framridning för att visa de läskiga hindrena

   

Framhoppning                    Två små rumpor som försvinner i fjärran
   

   



   






Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken tur att det inte var så högt, jag trodde du startade en "vanlig" tävling, alltså 90 cm, det är höögt ;)

2008-12-14 @ 20:38:28
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0