En till jag-har-inget-att-göra-lista

Har du:

Någon som förstår dig? - Ja
Någon som du saknar? - Ja
Någon som du hatar? - Har jag säkert
Vem kramade dig senast? - Min syster
Vem pussade dig senast? - Min syster
Vem ringde dig senast? - Robin
Vem ringde du senast? - Helen
Vem var hemma hos dig senast? - Lucas, min bror

Vem var du hemma hos senast? - Lucas
Har du några kärleksproblem? - Ja.
Har du pratat med någon idag? - Ja
Har du gråtit idag? - Nej, inte än så länge
Har du skrattat idag? - Ja, åt min häst

Jag:

Är singel? - Ja
Svär ofta? - Ja

Sjunger i duschen? - När jag är glad
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Ja och hade det ofta. Gick på internatskola.
Skrattar åt dina egna skämt? - Ja ibland, fast dom brukar vara helkassa
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - Ja, jag skulle helt klart förstora brösten.

Har du:

piercingar? - Om hål i öronen räknas
Syskon? - 2 halvsystrar, en plastsyter och en plastbror
Jobb? - Lidl Bålsta
För många vänner? - Nej, man kan aldrig ha för många vänner
Rymt hemifrån? - Nej
Färgat håret? - Ja
Bra självförtroende? - Har blivit lite halvt förstört på sistone, så nej, inte speciellt mycket nu längre.
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ja
Gjort något olagligt? - Ja
Somnat i skolan? - Ja, eftersom jag bodde på skolan=)
brutit ett ben?- Nej
Tappat bort mig i min hemstad? - Hela tiden
Sett en fallande stjärna och önskat? - Ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Ja tyvärr.
Smugit ut utan lov?- Nej
En hemlighet som ingen annan vet? - Nej, jag tror Helen vet det mesta
Sovit en hel dag? - Aldrig nånsin.
Somnat gråtande? - Många gånger.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - Ja
Blivit generad inför folk? - Ja
Ätit musslor? - Ja, det är en av mina favoriter
Varit på en festival? - Nej
Stått på scen? - Nej det har jag nog inte
Färgat ditt hår svart? - Nej, skulle jag aldrig göra

Vad:
Längtar du till mest just nu? - Nyår
Ska du göra i helgen? - Inte ett skit
Har du för kläder på dig? - Långkalsonger och en rosa tröja
Gjorde du igår? - Var och shoppade i Vällingby centrum med brorsan
Ska du göra i sommar? - Då bor jag i Florida och lever livet
Åt du senast? - En tallrik med fil och flingor
Har du för mobil? - Sony Ericsson
Köpte du senast? - Mat
Skulle du gjort om ditt gamla ragg börjar ragga på din bästavän? - Beror helt på vem det är
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - Få hjärtattack, sen låg det två lik i skogen

Vem/vilka:

Slog du senast? - Min syster, men bara löst
Fick du sms från senast? - Patrik
Pratade du med i telefonen senast? - Helen
Tycker du om? - Jag tycker om jättemånga
Älskar du? - Min familj och mina vänner
Är din bästavän? - Helen
Var du med senast av det motsatta könet? - Lucas
Kan du lita på mest? - Helen, i  alla lägen
Sov du tillsammans med senast? - Patrik

Allmänt:

Har du pussat en groda? - Ja, men jag fick ingen prins
Kan du hjula? - Ja
Biter du på naglarna? - Ja
Är du EMO? - Aldrig
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - Börja gråta och sen skulle jag spara pengarna
Vågar du flyga fallskärm? - Aldrig
Har du sjungit inför publik? - Haha. Jag tror inte de va
Följer du mode? - Nej

Är du hungrig? - Alltid
Är du blyg? - Jag brukar vara ganska utåtriktad, men det beror helt på situationen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0