Prov avklarade

Nu är State reading exit exam och final vocabulary exam avklarade!
Det första handlar i stort sett om texter som man ska läsa,
och sen svara på frågor om författarens sätt att skriva och såna saker.
Det var ganska lätt, det var bara att gräva fram det jag har lärt mig under den här terminen och praktisera lite logiskt tänkade.
Det andra provet trodde jag skulle vara det lättaste, eftersom det bara handlar om ord som man ska förklara.
Och jag har pluggat som en galning med alla de där orden, så jag kan alla 350.
Men problemet var bara att jag inte fattade svarsalternativen..
Jag fattade orden, men jag visste inte vilka svarsalternativ som var rätt, för dom formulerade helt konstigt med ord som jag aldrig i mitt liv har hört förut.
Tack för den liksom.
Men jag gjorde så gott jag kunde och jag tror det gick rätt bra ändå faktiskt.
Hoppas jag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0