Verkligen min dag

När jag vaknade imorse såg jag ut att ha blivit misshandlad hela natten
så svullna var mina ögon.
Jag provade med ispåse, det hjälpte ju inte ett skit.
Jag kan fan inte gå till jobbet såhär. Blir ju rädd för mig själv när jag kollar i spegeln.
Quasimodo är nog en bra beskrivning.
Jag ser helt ärligt ut som ett jävla monster.

Sen skulle man duscha imorse också.
Satte på kranen och väntade på att vattnet skulle bli varmt.
Kände på vattnet, det var varmt, så jag hoppade in i duschen.
Då upphörde vattnet.
Jag provade med allt, men det fanns inget vatten.
Så jag hoppade ur duschen, men hade fortfarande på vattnet ifall den skulle komma igång.
Den kom igång litegrann efter ett tag så jag beslöt mig för att hoppa in i duschen igen.
Då upphörde vattnet en andra gång.
Jag blev såklart skitförbannad.
Det var så jävla ironiskt liksom, precis när jag hoppade in i duschen så försvann vattnet.

Ringde och väckte stackars mormor och fick gå in och duscha där istället.
Det känns verkligen som att det går bra för mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0