Det här är jag.

Duktiga jag skrev ett långt inlägg med råkade radera allting.. Som jag sa, mycket begränsade kunskaper.
Men här kommer en kort presentation om mig.
Ariana Heath heter jag, 19 år gammal. eller ung. Beror på hur man ser det.
Bor på landet. Grillby för att vara specifik. Åt helvete långt bort från civilisationen i övrigt.
Har 13 djur. 13 för många tycker jag ibland.
Jag vågar knappt berätta vad jag jobbar med, det är inte det mest glamorösa, men ok. Jag jobbar på lidl. så.
Dom har faktiskt inte så jättedålig personalpolitik. eller jo. men inte dålig som folk tror.
Men snart flyttar jag till Florida och slipper allt som har med lidl Bålsta att göra.
Ah, jag kan redan känna doften av havet. nästan.

Kommentarer
Postat av: Helen

Lämna mig inte =(

2008-10-08 @ 17:40:03
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0