Ny vecka, nya bekymmer

Jaha då var det måndag igen.
Jobbade från 13-18 idag.. rätt slapp dag.
Nu är jag ledig fram till lördag!  Men jag måste plugga som satan den här veckan.
Hann inte plugga nåt förra veckan.

Jag åkte förresten på en kontroll idag när jag satt i kassan. Det var en tjej som handlade, såg ut som en vanlig kund, men sen när jag hade dragit alla hennes varor sa hon att hon var från huvudkontoret och det här var bara ett testköp.
Fan, tänkte jag, som hade slarvat lite med några varor.
Och tydligen så hade hon gömt ett helt 6 pack läsk i vagnen och massa andra grejer värda 300 spänn som inte jag hade sett. Oops..
Jaja, hon påpekade att jag var trevlig i kassan iaf, så det var ju nåt som var bra.
Hade vart pinsamt om jag hade betett mig som en biaaatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0