"Säljes: Min bästa vän."

Idag har jag haft en ganska produktiv dag faktiskt.
Började med släppa ut hästarna och mocka som vanligt.
Sen har jag pluggat några timmar och gjort klart min ena kurs.
Sen har jag tvättat, diskat och faktiskt plockat undan efter mig.
Sen red jag nu på eftermiddagen och matade lammen.

Och så måste jag ju bara påpeka vilken underbar häst jag har.
Jag var och hämtade honom i hagen för jag skulle rida och mina andra hästar var helt cp i huvet och hoppade runt och lekte och var allmänt galna.
Allt på grund av den kraftiga blåsten. Dom blir så busiga då.
Men han bara lunkade efter mig som en liten hund.
Han betedde sig som en liten skitunge i början på ridpasset, berodde nog på att det blåste halv orkan.
Men efter en ordentlig tillsägning skötte han sig som ett ljus hela tiden vi var ute och han gick underbart bra.
Min älskade finaste vän.
Jag vill inte sälja min bästa vän.
Vill packa ner honom i resväskan.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0