Min dag i ett nötskal

Idag har jag haft en lite händelserik dag.
Det började med att jag åkte in till enköping och shoppade lite kläder.
En svart liten klänning, en skinnjacka och ett par högklackade svarta skor:)

Sen åkte jag till Patrik på jobbet när jag ändå var i enköping. Det var trevligt att prata lite.
Sen skulle jag käka frukost på donken.
Det gick sådär.
Jag köpte nån bagel av nåt slag och en apelsinjuice i en sån där förpackning med skruvkork.
jag satte ner min mat på bordet, drack lite apelsinjuice och läste tidningen.
Tog upp min apelsinjuice för att dricka och skakade om den.
Problemet var ju bara att jag inte hade skruvat på locket, så det lossnade och all juice hamnade på mig.
Det var blött överallt.
Min tröja var genomblöt, mina jeans helt nerfläckade och stolen bakom fick också smaka lite juice.
Som tur var hade jag en snäll tant bredvid mig som bidrog med massa servetter.

Åkte till jobbet, luktandes av apelsinjuice.
Blev misshandlad av min chef från klockan 12 till klockan 15.30.  Vi skojbråkade litegrann och han är något starkare än mig om man säger så.
Bland annat tog han tag under mina revben och lyfte upp mig , tryckte in mig i väggen med mina armar inte på ordinarie plats och satt på mig på golvet och kittlade mig tills jag höll på att dö av syrebrist.

Så nu är mina armar svullna och röda och jag har blåmärken på dom flesta ställen på min kropp. Min klocka sitter lite tightare runt min handled än den brukar göra.

Läste enköpings posten idag också.
Självklart valde dom två skitdåliga bilder på mig.
En där jag ser ut som ringaren i notre dame och en där jag ser ut som en allmänt missbildad sak.
Men det är fint.
Nu kommer man bli skrattad åt när man går på torget i grillby minsann

Kommentarer
Postat av: Helen

Är det möjligtvis en romans på gång?

2008-10-28 @ 10:02:28
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Ariss

Haha nejnej sånt pysslar inte jag med!

2008-10-28 @ 10:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0