Vad gör man på en lördag

när man heter Ariana?
Jo. Först hade jag en helt värdelös träning som pågick från 9-12.
Tre bortkastade timmar.
Sen umgicks jag lite med min mor. Vi åkte in till Den Stora Staden Enköping.
Sen käkade vi en väldigt god middag bestående av färska räkor, kronärtskockor och lite ost och kex.
Min dag har varit bra, men inte så bra som jag ville att den skulle vara.
Det blev ingen utgång ikväll, det blev inget mys på bortaplan idag.
Istället har jag spenderat sammanlagt mer än 6 timmar i stallet.
Jaja, det blev en hemmalördag den här gången, igen. Precis som 98% av fallen.
Så är det att bo på landet.

Jag
behöver

ut
mer
innan jag blir galen.

Jag känner mig så instängd ibland!
Visst, jag kan ta min lilla bil och åka iväg.
vart?
Jo, jag kan åka till Tempo.
Eller varför inte pizzerian i grillby centrum? (ja vi har faktiskt en sån i min by)
Fan va skoj.
.....

Ja, idag är jag pessimist.
Take me out, for helvehte

Kommentarer
Postat av: Ammi

Han ska jobba med Edenhall tydligen. Hate him!! Men asså, stora bröst, fine, men inte i kombo med en bred rygg, det funkar inte :P

2008-10-18 @ 23:23:02
URL: http://smakakan.blogg.se/
Postat av: Ariss

2008-10-18 @ 23:25:19
Postat av: Ariss

Oj råkade skriva en tom kommentar haha.

Men vilken subba niclas är! kul att han har sagt nånting!

Nej men stora bröst är ändå bra haha. Du kan ge mig lite kvinna

2008-10-18 @ 23:26:22
Postat av: Ammi

men varsågod att ta lite kvinna :P

2008-10-19 @ 11:39:57
URL: http://smakakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0