Driver license

Nu har jag varit lite seg med skrivandet igen..
Igar var jag och tog mitt korkort. Proven var pinsamt enkla.
Forst gjorde jag ett skriftligt prov och fick 40/40 ratt. Det var liksom bara logiskt tankande.
Sen gjorde jag korprovet. Jag skulle kunna gjort det i somnen.
Jag korde runt ett bostadsomrade ca 10 minuter. Korde genom en korsning, gjorde en trepunktsvandning och parkerade.
That's it.
Fick mitt korkort i handen pa en gang. Det ar ganska fint faktiskt! Vad tycker ni?
Jag ser ut som en liten babis i ansiktet men det kan jag val leva med.


(min adress star pa korkortet ocksa, sa ni som vill skicka brev till mig far garna gora det! =)

Idag har jag varit pa jobbet och pa gymmet.
Jag gjorde bort mig lite idag. Rakade lamna lysena pa bilen pa imorse, sa nar jag skulle starta bilen for att aka hem sa var den stendod saklart.
Rod fran jobbet hjalpte mig med hans startkablar, men dom var for rostiga sa det funkade inte. Sa jag var tvungen att springa till andra sidan vagen, till bilverkstan och lana deras kablar. Det var valdigt bra att bilverkstaden ligger sa himla nara jobbet.
Sa tillslut fick jag igang den lilla svarta.
Akte hem och bytte om och akte till gymmet.
Men jag var sa hungrig sa jag stannade pa Burger King forst.
Valdigt lamplig mat nar man forsoker bygga muskler.. Men jag var jattehungrig.
Det var sa javla kallt imorse sa jag var tvungen att ha en jacka pa mig nar jag akte till jobbet!
IAMS-jackan jag fick av dig, Helen, funkade valdigt bra. Tack tack!
Imorgon ska en kille som jobbar pa gymmet rita min tatuering. Jag ska gora en amerikansk och en svensk flagga som ar korsade. Den ska sitta mellan skulderbladen.
Borjar bli liite nervos for jag och Tai ska nog aka nasta vecka och tatuera oss. Kommer gora helvetesont


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0