..

Dags for en liten uppdatering kanske.
Har inte gjort sa himla mycket sen jag skrev sist.
I lordags akte vi och red, det var hur underbart som helst! Lagger upp bilder imorgon. 
Igar  akte vi till nagra kompisar till familjen for att kaka paskmiddag. Det var trevligt.
Idag har jag jobbat, akt till tandlakaren, akt till pappa pa jobbet och sen akt hem. Inte sa jattespannande dag.
Rakade klacka en ganska korkad kommentar pa jobbet. Det lag en hund pa golvet, och jag trodde dom hade sovt den infor operation, for vi hade en del operationer idag. Sa jag sa "someone's a little sleepy".
"He's dead", fick jag till svar medan hon stoppade ner den lilla schafern i en svart sopsack.
Wooopps..
Typiskt mig.

Imorgon ska jag och pappa aka och kolla pa greyhounds. Vi vill ha en till hund.
Vi har tva whippets och dom ar underbara. Greyhounds ar precis som whippets i sinnet fast dom ar mycket storre.
Sa vi ska till ett stalle som raddar greyhounds som kommer fran tavlingsbanorna, for dom dodar hundarna annars nar deras tavlingskarriar ar over. Sa det har stallet tar emot dom och hittar nya familjer at dom.
Jag lar val vilja ta hem allihopa

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Ägaren till hunden var inte där & hörde va?

2009-04-16 @ 08:18:27
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Na agaren var inte dar, det var darfor jag trodde dom bara hade sovt den

2009-04-16 @ 13:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0