Min helg

Nu har jag inte skrivit pa ett tag kanner jag.. Men jag har faktiskt haft fullt upp i helgen.
I torsdags traffade jag en man som jag har pratat lite med.
Underbar manniska.
Traffade honom torsdag, fredag lordag. I torsdags var vi ute och tog salsalektioner, det var fan bland det roligaste jag har gjort nansin. efter det gick vi och kakade sen satt vi och pratade hur lange som helst. Kom i sang vid halv 4.
I fredags gick vi ut och kakade sen akte vi och sag en film. I love you, man. Den var jatterolig!
Efter det akte vi till piren, tog ett par ol och pratade.
Igar sa gick vi och kakade pa Bubba Shrimp co. Jag alskar den restaurangen. Namnet kommer fran filmen Forrest Gump. Sa dom hade tva registreringsskyltar pa varje bord, en stod det Run forrest, run pa. Och den andra stod det Stop forrest, stop pa. Jag var bara tvungen att stjala dom. Sa jag tog run forrest och gav stop forrest till Rob.
Vi ska satta dom pa vara bilar.
I usa har man bara den registreringsskylt dar bak. Sa dar fram kan man satta vad man vill.
Hade en riktigt bra helg. Det var skont att hitta nan som man kan prata med allt om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0