Drunkin' Donut day

Aterigen en bakisdag.
Igar akte jag och Cari till en baseballmatch, rays spelade mot white sox.
Vi hade varldens basta platser, langst fram. Sa nara sa man kunde prata med spelarna.
Evan Longoria ar sjukt snygg markte jag igar.
Vi satt dar ett tag, sen blev vi inbjudna till en av suiterna. Kostar runt 6.000 dollar att hyra en san suit, bara for en match. Sa det var ganska kul. Gratis mat och dricka. Och trevliga manniskor.
Efter det drog vi med lite folk till Courigans, en irlandsk pub.
Det var trevligt, men det var lite dott dar igar. Det brukar oftast vara full rulle.
Men det var trevligt att sitta och prata och dricka.
Traffade en trevlig person, men sjalvklart bodde han i sarasota. Jag traffar alltid man som bor for langt bort.
45 minuter bort ar langt nar man ar bortskamd med att ha allt man behover right on the beach.

Sa efter Courigans drog vi hem till Caris ragg for kvallen.
Cari dackade i soffan sa jag satt och pratade med killarna ett tag tills jag bestamde mig for att aka hem till min sang, for jag var jattetrott.
Egentligen kanske jag inte var i basta formen for att kora bil. Men hemresan gick perfekt.
Jag skulle aldrig satta mig bakom ratten om jag kande att jag var for full for det. Och polisen stoppar inte nagon helt random for ett blastest som dom gor i sverige, sa om man kor rakt och lugnt sa aker man inte dit for nagot.
Jag kom iaf helskinnad hem runt 3 och somnade pa tva roda.

Ajuste jag var och shoppade igar ocksa. Vi akte till International mall i Tampa. Jattestoort shoppingcenter och dom har allt man kan tanka sig.
Och det var sa himla kul, for Victorias secret hade skickat ut "hemliga kort" till folk som handlar dar runt om i landet.
Dom korten var antingen laddade med 10,20,50,100 eller 500 dollar. Dom allra allra flesta var laddade med 10 dollar. Det ar bara ett fatal i hela landet som ar laddade med 100 dollar eller mer.
Man far inte reda pa hur mycket pengar det finns pa det tills man betalar i kassan.
Tai fick 3 sana kort hem i brevladan, sa hon tog en sjalv och gav mig och Kylie varsin.
Jag bestamde mig for att kopa en bh for 50 dollar, sa jag lamnade fram kortet i kassan och antog att det var laddat med 10 dollar, sa jag tog fram mitt bankkort ocksa. Na tydligen sa hade mitt kort 100 dollar! Folk kom fram och grattade haha. Sa jag kopte 2 bh:ar och tva ogonskuggor helt gratis.
Det blev jag lite glad av.
Sen gick vi till Forever 21, saklart. Och jag kopte lite grejer darifran, saklart.





Den har klanningen ar sa underbar! Kan inte vanta tills jag far anvanda den







Mina gratis bh:ar



Nu ska jag ga och ata lite mer donuts. Pappa aker och koper ett dussin donuts varje sondagmorgon.
Sitter perfekt dagen efter kvallen fore.

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Skitsnygg klänning!

2009-04-21 @ 17:36:45
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! :D jag alskar den!

2009-04-21 @ 18:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0