Gardagens partaj

Igar var en valdigt intressant kvall.
Hade underbart kul!
Jag, min faster Cari och nagra av hennes kompisar akte forst till Hooters och kakade middag, sen akte vi till en pianobar i downtown Tampa. Jag hade ett fejk ID. Det var en av Caris vanners.
 Vi var faktiskt jattelika, men hon var 28 sa jag trodde aldrig jag skulle komma in for jag ser inte ut som 28.
Men jag kom in, utan tvekan.
Pianobaren var helt galet kul. Det var en scen och 2 pianos, och dom som spelade och sjong gjorde sjuka grejer mot folk och var allmant roliga.
Vi var ett glatt gang som var dar tillsammans.
Vid runt 1 drog vi oss fran baren.
Becky, jag, Cari, Caris KK Nick och hans kompis Scott akte i samma bil.
Det var en intressant bilresa.
Cari och Nick gjorde mycket barnforbjudna saker langst bak, jag och Scott gjorde lite mindre barnforbjudna saker i baksatet, jag spillde ut kaffe pa golvet och Becky spydde ett antal ganger.
Ja det var valdigt trevligt.
Vi slappte av Becky och hennes man hemma hos dom och sen akte vi 4 hem till Nick och Scott som bor roommates i ett stoort hus vid en sjo.
Stackars Cari fick inte mycket somn. Tydligen snarkade han sa hogt att hon aldrig kunde somna. Plus att hon klev rakt ner i hans badkar, som ar nedsankt i golvet, och behovde hjalp att komma upp. Hon var lite full.
Slutade med ett par skrapsar och nagra blamarken pa ena knaet.
Skrattade ihjal mig imorse nar hon berattade det for mig.
Vi bada mar piss idag och idag hade Amy, en av mina fastrar, baby shower for hon ska fa tvillingar i Juni.
Sa det var en plaga att sitta dar i flera timmar och titta pa nar hon oppnade presenter och sa skulle man forsoka mingla.
Jag och Cari ville skjuta oss sjalva.

Lite bilder fran last night:
 Vi bestallde 3 hinkar med margarita och nan annan drink. Man tog ett sugror och drack direkt fran hinken. Livsfarligt Men gott!
Full som en kastrull blev man.
Vi byggde ut sugroren sa att man inte behovde stracka sig sa langt for att dricka.
Det var kaos haha










"The most fun you can have with your clothes on"


Jag och Cari. Fyllesvin




Jag och Scott


Kommentarer
Postat av: Michelle

Vad fin du är i håret!

2009-04-06 @ 16:23:57
URL: http://www.majshell.blogspot.com
Postat av: Ariss

Tack! :)

2009-04-08 @ 20:35:46
URL: http://smarrisen.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Glada Ariana! :) Fin på korten.

2009-04-16 @ 08:18:03
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0