Hej igen mina vanner!

Seriost, nu har jag inte uppdaterat pa hundra ar, fyskams pa mig!
Har inte hant sa jattemycket spannande sen sist jag skrev.. Jag fick A i alla mina kurser som jag tog i somras, yeay, och skolan borjar igen den 24e Aug, kan inte vanta!
Det ar ratt trist att inte gora sa mycket just nu, jag jobbar bara 3 dagar i veckan och resten av veckan gor jag inte sa mycket, forutom pa helgerna da blir det fest!
Umgas med sheridan i stort sett varje dag, mysigt!
Han har varit ute pa havet sen i onsdags och kom hem igar :)

Jag lagger upp lite random bilder som jag har tagit sen min senaste uppdatering

En av mina kompisars orm! Jattemysig faktikst


Aahh, skont att ligga pa bryggan och sola!


Lily pa jobbet lekte doktor!


Haha, get off my groin!


Och sa avslutar vi med en patriotisk bild av Sheridan pa militarbaten. Dom hedrar flaggan nagra minuter genom att forst lagga handen bakom ryggen och sen saluta eller vatusan det heter, nar man satter handen vid pannan haha. Detta gor dom varje kvall nar dom tar ner flaggan vid solnedgangen. Ser ratt tufft ut for alla batar gor det exakt samtidigt och foljer en hogtalarsignal for att veta nar dom ska ta ner handerna osv.




Det var allt for mig denna gangen och jag lovar att vara battre med uppdateringarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0