Onsdag.wednesday.miercoles. dies mercurii.

Hej mina vanner!

Jag vet inte riktigt vad  jag ska skriva om idag, men jag kanner ju mig sa dalig om jag inte uppdaterar! forsoker skriva varje dag nu for om jag missar en dag sa missar jag tva dagar och sen missar jag flera manader.
Idag har jag jobbat pa veterinarkliniken. Hade ratt kul pa jobbet faktiskt.
Lagger upp en bild pa en jattefin greyhound som var inne for att rengora tanderna. Han var lik varan ena hund tyson som ar en whippet, fast tyson ar mindre.
Senare idag ska jag traffa sheridan, saklart! och sen ska jag till en bar med min kompis meagan. Det ar wow wings weds pa hennes favvo-bar sa vi ska dit och umgas och ata wiiings.
Men innan dess ska jag till en av pappas kompisars hus, jag ska vara kattvakt i helgen sa han ska ga igenom vad jag behover gora.
Han bor i ett jattefint stort hus med en stor pool, party party! hihi.

Ace

 

Tyson (nej han var inte sovd nar denna bilden togs, dock kan man tro det...!) ;)


Ratt lika va? Fast Tyson har lite mer vitt. Tysons ras, whippet, ser exakt ut som greyhounds i kroppen och proportionerna, fast dom ar mycket mindre. 




Sist men inte minst maste jag ju bara tillagna ett stort gapskratt at vissa "stor"bloggare just nu..
Ha ha ha ha.
Alltsa, jag skams lika mycket varje gang a Dessies och kissies vagnar nar jag laser deras bloggar.. Dom ar ju sa patetiska sa det ar inte ens kul!
Det basta ar ju att dom tror dom har besokare for att folk alskar dom.
Hm. Nej. Dar har dom nog fel.. skulle nog saga att 99% laser deras bloggar for att fa sig en daglig dos av ett gott hanskratt! Det ar anledningen till att jag laser deras bloggar iaf.
om ni inte har last deras bloggar, gor det haha. Ni kommer antagligen tycka dom ar lika patetiska som alla andra i detta land tycker :)
desireenilsson.blogg.se
kissies.se

Bahaha. Skaffa ett liv era sma fjortisar.

Kommentarer
Postat av: Helen

Skriv fö sjutton!

2010-02-25 @ 14:49:24
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0