Hopplöst

Jag tror jag aldrig kommer hitta en man.

Var finns männen som gör allt för sin kvinna och inte tänker på sig själva hela förbannade tiden?
Jag vill hitta han som behandlar mig som en kvinna ska bli behandlad.


Eller är jag inte värd det?

Det enda jag vill är att känna mig älskad och uppskattad.

Eller är det för mycket begärt?


Jag är faktiskt en levande varelse
Jag har faktiskt ett hjärta
och känslor.
Starka känslor.
Starkare känslor än jag borde.
Mina känslor blir ju aldrig besvarade så vad är meningen med att ens försöka?
Varför ska jag hela tiden vara den som visar uppskattning
när jag inte får någon tillbaka.
Jag är så trött på det här.

Kommentarer
Postat av: Stefan

:P

2009-02-12 @ 10:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0