I måndags åkte pärlan ut på annons

och idag har pärlan börjat ett nytt liv på Lidingö.
Ringde en spekulant på bilen igår och han kom och köpte den idag.
Okej att miljöbilar är lättsålda nu, men jisses två dar, det gick riktigt fort!
Men det är skönt att ha blivit av med bilen, så det är en sak mindre att bekymra sig över.
Saknar min vackra blå pärla redan. Men hon får det nog bra.



Usch jag blir nästan lite sentimental haha.

Det är ju bara en bil, men jag älskar den.
Det kändes faktiskt lite tungt i hjärtat när lilla bilen brummade iväg från gårdsplanen, iväg till sitt nya hem.
Hoppas den nya ägaren tar väl hand om min lilla blå, det förtjänar hon!


Kommentarer
Postat av: Stefan

:))

2009-02-05 @ 12:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0