När kontot ekar tomt

Gick in och kollade mitt saldo på kontot nyss.
Man vill nästan gråta.
723.50 har jag kvar
med en vecka kvar till lön.
Och idag ska jag till frissan.
Lär ju ha 0.00 kvar efter det besöket.
Jag har ju 82 000 till, men jag har bestämt mig för att inte röra en krona av dom pengarna,
för det ska enbart gå till bil och dator i USA.

Och så har jag ju mormors bil nu när dom är på Hawaii.
Nästan 1 liter/mil drar den.
Så ska man till Stockholm fram och tillbaka så är det en halv tank som går.
Hur ska jag klara mig med några få penningar i 2½ vecka till?
Det går liksom inte ihop.

Man ska vara rik helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag vet hur det känns, jag har samma summa kvar, jag ska dessutom ha pengar till en hel tank (min är också slut!) mat, och de räkningar som trillat in. Jag blir så jävla trött!

2009-02-18 @ 08:30:12
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Michelle

Klaga inte :P

Jag har väl en femtiolapp kvar på mitt konto och ingenstans att bo tills i slutet av mars.

Det är inte lätt när det är svårt! ^^

2009-02-18 @ 08:44:29
URL: http://www.majshell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0