Överraskningsfest

åh jag blev så glad när jag kom hem från jobbet igårkväll!
Min familj hade sagt till mig att vi skulle äta middag hemma hos mormor, bara familjen.
Men så var det icke!
Jag blev överlycklig när jag såg Helens bil på gårdsplan.
När jag kom innanför dörren så var Helen och Carl,
Sophie, Sebastian och Eva och Thomas och Staffan och Maire där
och resten av familjen såklart
Jag fick presenter och grejer också!
Jag var liksom inte beredd på värsta festen, man såg ju lite sunkig ut efter jobbet och jag hade verkligen inte städat mitt rum.
Av Helen fick jag världens finaste armband! Det är massa berlocker på och det står en text på varje berlock
Jättefint
Av Sebbe och familj fick jag ett resekit med lite bra-ha-grejer
Av Sophie fick jag ett badset
Av syrran fick jag en fin liten hästberlock och en klubba som hon egentligen skulle ha gett mig i julklapp men glömde bort haha.
Av staffan och maire fick jag en jättefin silverberlock
Av mamma och peter fick jag en jättehäftig bok som dom beställt på internet, med bilder på djuren och familjen.

Jag är så nöjd med gårdagen!! Jag blev så glad och kände verkligen att folk bryr sig om mig.
Sen att många andra av mina kompisar inte pallade komma eller "glömde bort", det struntar jag i,
för jag hade mina bästaste vänner där och det kunde inte ha varit bättre!
Man märker verkligen vilka som är ens riktiga kompisar!
Tack för att ni gjorde mig så underbart glad och det var så kul att ha er här!!

Kommentarer
Postat av: Carolina (klüft) ;)

Hej Fröken!

Jag är hemskt ledsen att jag inte kom, men jag har en bra förklaring! :) Jag har precis fått jobb i garderoben på krogar så de första veckorna måste jag verkligen visa att jag vill ha jobbet och inte tacka nej till nått i princip.. Jag hoppas att du hade jätte trevligt! PUSS <3

2009-02-08 @ 18:45:00
URL: http://www.metrobloggen.se/jaecarro
Postat av: Ariss

Aa jag vet att du var tvungen att jobba gumman:) Helen berättade om alla hon bjöd och vilka som verkligen inte kunde och vilka som inte hade någon bra förklaring..;)

Lycka till på nya jobbet! Puss!

2009-02-08 @ 19:14:15
URL: http://smarrisen.blogg.se/
Postat av: Carolina

Okey =) Vad bra! Men håll koll på posten innan du drar! ;) huihih Puss

2009-02-09 @ 12:32:34
URL: http://www.metrobloggen.se/jaecarro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0