Söndag

Hade ni en trevlig dag igår?
Jag hade det jättetrevligt.

Först åkte jag till Bålsta för att käka lunch med några fd. jobbkompisar hemma hos en tjej.
Vi var där i 4 timmar. Rebecka, som vi var hemma hos är från Kina, så hon lagar världens godaste kinamat.
Proppade i mig hur mycket som helst, plus glass, bär och kaffe.
Jag var rätt mätt när jag begav mig hemåt.

Sen på kvällen var det mysig middag hemma med oxfilé och massa annat gott.
Mitt namn fick en plats i expressen också. Mamma hade skickat in alla hjärtans dag-hälsningar.
Så det var lite gulligt.
Och så fick jag en jättefin kuvertväska av Rebecka som avskedspresent.
Det var också gulligt.

Och sen så var det ju bäst att H.E.A.T vann igår! Det var dom jag hejade på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0