Sötgöte

Tack Stefan din underbara människa för paketet jag fick i brevlådan idag!
Ett jättefint underklädesset.
Känns som man fyller år hela tiden för att folk ger en så mycket fina åka-bort-presenter :)


Idag har jag och mamma varit i idrottshuset i enköping och solat solarium och badat i rehabiliteringspoolen.
Solariet var kul, rehabbadet var väl lite sådär.
Det var bara en massa tanter med fula, vita badmössor där.
Och så var det jag och mamma.
Mamma hade fullt upp med sina rehabövningar så jag fick plaska runt där i en halvtimme tills hon var färdig.
Hon visade mig några övningar man kunde göra, men jag tror jag är för vältränad för dom eller nåt, för jag kände ingenting.
Sen på kvällen bakade vi bullar.
Dom blev rätt goda men ser för jävliga ut alltså.
Jag ska ta med mig några till USA för att visa dom vilka finfina bullar vi i Sverige bakar.
Dom liksom svällde upp i mitten så det  såg ut som små snoppar som stack upp.
Hihi usch.



Kommentarer
Postat av: Helen

Åh, va snällt!

2009-02-24 @ 08:38:26
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0