Hästbekymmer och bilaffärer

Idag var vi på kliniken med Sabotage igen.
Han skulle få specialskor på framfötterna, man såg faktiskt skillnad på hans benställning direkt efter skoningen,
Bra jobbat hovslagaren!
Och jag träffade Bonde söker fru- Peter på kliniken, igen.
Jag gillar honom mindre och mindre för varje gång jag ser honom.
Han ser så äckligt högfärdig ut och tror att han äger stället typ.
Fast hästarna han hade med sig idag var bara mmmm....! sjukt snygga.
Nästa gång vi ska till kliniken blir den 6e Mars, dagen innan jag flyttar till USA.
Hoppas verkligen han har blivit bättre då.
Annars ser hans öde väldigt dystert ut..

Och nu precis ringde en kille på min bil
Han ville komma ut imorgon och titta på den och han sa att han troligtvis ville köpa den på en gång.
Men jag hittar inte det där jävla registreringsbeviset.
Mamma säger att hon har det,  men hon har ingen aning om vart det ligger och hon verkar inte bry sig det minsta.
Jag blir så trött.
Kan ju vara bra att ha liksom..

Hoppas det går på nåt annat sätt, man får väl skriva ett avtal med den nya köparen och sen ansöka om ett nytt registeringsbevis?
Mormor skulle ringa och höra med en av sina vänner och han kan allt om bilar och bilaffärer.
Bra att nån kan, för jag kan absolut ingenting om sånt.

Hoppas han vill köpa min lilla bil!
Fast då har jag ingen bil att ha till jobbet resten av veckan, men jag får väl låna nån av dom andras bilar.
Han sa inget om priset när han ringde heller, så hoppas han vill köpa den för 79 500 som jag satte ut den för.
Jag fick ett skambud från nån på mailen som bjöd 67 000 för den, det kunde han glömma sa jag.
Sen var det en annan som hörde av sig på mailen, men han måste vart utlänning eller nåt, för man fattade knappt vad det stod. Det var inte korrekt svenska om man säger så.

Men han som ringde nu verkade vara en schysst och seriös person. Får väl se imorron!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas att allt går bra för dig hjärtat!

2009-02-04 @ 08:46:31
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0