Vilket jävla djurplågeri

Och så måste jag ju bara säga
fyfan
Var det någon som kollade på Kalla Fakta igår?
Jag blev så jävla upprörd, äcklad och illamående.
Hur får man behandla djur egentligen??
Stackars djur, dom var helt sönderstressade och måste ha så fruktansvärt ont.
Fyfan också när dom skulle tvångsmata gässen för att förstora deras lever.
Alltså jag blir mållös.
Jag finner faktiskt inga ord på hur sjukt det här är.

Och så får man nu veta på nyheterna att EU ger bidrag till vissa av dessa dunproducenter.
Varför?
Varför stödjer man det här djurplågeriet?

Det är skönt att man sover med gott samvete under ett syntettäcke.

Och så vill jag ge en ros till Åhléns, som har valt att helt ta bort dunprodukter ur deras sortiment.
Tycker jag är väldigt bra gjort.
Om alla gjorde likadant skulle de stackars djuren inte plågas.

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja det är hemsk, fy fan. Tyvärr hanteras inte köttdjuren något bättre heller. Ibland nästan värra. Just de här att göra saker som gör ont utan bedövning, det är så att man vill spy.

2009-02-03 @ 13:06:33
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0