En dålig dag.

Den här dagen har varit dålig.
Började med en dålig natt
Sen åkte jag in till Enköping med mormor för att göra lite ärenden
Åkte till läkaren med mina utslag och fick reda på att jag har svinkoppor
(Så grattis, ni som varit i kontakt med mig de senaste 2 veckorna, ni har med största sannolikhet smittats)
Sen åkte vi in till toyota med min bil för de skulle ta bort asfaltsfläckar och tvätta bilen.
Bilen blev fin och jag tog kort på den för annonsen.
Men påväg hem så kändes den inte helt 100%.
Den hoppade och wobblade på mtorvägen så det kändes som att ett däck var löst.
Men varken jag eller Peter hittade något fel på den, så vi får väl se hur det går att  köra till jobbet imorgon.

Nä jag känner mig verkligen inte på bra humör idag.
Det som var bra idag var att jag hittade en jättefin kavaj på rea och köpte en ny plånbok.
Och så umgicks jag med mormor.
Resten har varit crap.
Nu ska jag ringa Helen, för jag behöver prata med nån som förstår mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0