Ett tråkigt liv?

Jag tycker att jag är ganska bra på att uppdatera min blogg.
Skriver i stort sett varje dag.
Men ibland är det så svårt att komma på nåt att skriva, eftersom det sällan händer nåt spännande.
Som idag t.ex.
Det har verkligen inte hänt nånting.
Jag har jobbat punkt.
Det enda som hände idag var att jag inte hade några pengar att betala min bensin när jag hade tankat.
För tydligen så hade dom ingen kontakt med banken idag, så dom kunde inte ta kort.
Så jag fick lämna mitt körkort och bege mig 3 kilometer till närmaste bankomat.
Det var typ the big happening idag liksom.
Woho, vilket spännande liv.

Ska man skriva om andra saker än det man gör?
Vadå isåfall?
Nä, jag har verkligen torka just nu.
Känner att jag behöver lite inspiration av nåt slag.
Känner att det måste hända nåt snart innan jag blir galen.
Men imorgon ska jag till Sthlm, då kanske det händer nåt kul om jag har tur.
Men förmodligen inte.

Men jag ser fram emot morgondagen för då ska jag ev. ta ut tandställningen i underkäken.
Känns som att det börjar bli dags att rycka ut min o-så-vackra räls.
Snart stänger Arianas tågstation ner.


Kommentarer
Postat av: Helen

Åh vad glad jag är för din skull!

Jag blev nästan ledsen när jag tagit ut min, det kändes liksom så konstigt utan den! Idag är jag dock nöjd såklart!

2009-01-29 @ 11:12:24
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Fia

Shit när fick du den å hur länge har du haft den...?

2009-01-30 @ 20:57:01
URL: http://gronaregras.blogspot.com/
Postat av: Ariss

Jag fick den i typ augusti 07..:)

2009-01-30 @ 20:59:58
URL: http://smarrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0