Gott nytt!

Jag kan lugnt säga att den här nyårsaftonen var den bästa i hela mitt liv.
Jag kan också lugnt säga att jag och Helen var världens pinglor igår!
Tyvärr glömde vi ta kort, så ni får helt enkelt lita på det.

Hade en heelt underbar kväll.
Började på Hard rock café där vi käkade en 3 rätters middag med champagne och vin.
Sen drog vi oss till baren och blev bjudna på drinkar och champagne.
Ibland är det bra att vara tjej.

Helen och jag hade lovat varandra innan vi gick ut att vi inte fick prata om min usa-flytt.
Men det blev såklart ett hett ämne under middagen och även senare under kvällen.
Nä usch.
Hur tusan ska jag klara mig utan dig?

Men nu ska vi inte deppa, det är ett nytt år
och jag hoppas 2009 blir ett gott år.

Jag slänger upp bilder på våra outifts


Kommentarer
Postat av: Jennifer

shit vilken katt!! mjjaauuu

2009-01-02 @ 10:10:49
URL: http://LIDL=)
Postat av: Ariss

haha men jag såg ju ut som ett fanskap i ansiktet på den där bilden;)

2009-01-02 @ 16:55:49
URL: http://smarrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0