Griskvinna

Idag har vart en rätt bra dag faktiskt.
Sa upp mig från jobbet och det känns sjukt bra!
Så nu är det count-down, en månad kvar och sen är det goodbye fucking lidl.

Kände mig väldigt svullig idag av nån anledning.
Innan jag började jobbet så köpte jag med mig kinamat(grymt gott)
Sen till lunch köpte jag glass med smak av cookies and cream. Den var sizen av ett såntdär ben&jerrys paket,
hela den smällde jag i mig.
Kunde inte sluta äta!
Satt till och med och käkade glass i kassan.
Men jag ska ha mens snart, det kan ju förklara en del.
Då har jag en tendens att bli lite hungrig och sugen på sötsaker.
Inte för att jag inte svullar annars också, men det blir lite mer runt den här perioden kanske.
Men det kanske inte är superbra att man svullar som en gris efter jul. Det är ju inte precis vad man behöver.
Nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp halv 6 imororn.
Snark.
Men imorgonkväll blir väl förhoppningsvis kul. Man vet aldrig.
Vilket flummigt inlägg det blev.. äh jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0