Hänt 2008

Gjorde du något 2008 som du inte gjort förut?
Bestämde mig för att bosätta mig i mitt hemland, USA.
Gjorde säkert massa andra grejer också, men det är den grejen som kommer ha störst påverkan på mitt liv.


Har du något minnesvärt datum?
Fyllde 20 den 19 november
Tog inte studenten 27e April.
Det gjorde vi året innan. Tack Helen för påminnelsen..=)

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har aldrig haft några nyårslöften. Jag behöver inte det

Blev någon/några av dina kompisar föräldrar i år?
Ja

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
USA

Är det något du saknar från 2008 som du vill ha 2009?
Helen såklart. Henne kommer jag sakna så hjärtat spricker

Vad är din största framgång 2008?
Fick toppbetyg i mina kurser

Största misstaget?
Jag kan komma på många, men det är inga jag vill gå in på

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite förkyld typ och sjukskriven för ryggen

Bästa köpet?
Det måste vara min svarta klänning som jag hade på nyår

Vad spenderade du mest pengar på?
Mina hästar

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, många

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Hm, jag tror faktiskt inte jag har några låtar som påminner mig om 2008

Var du gladare eller ledsnare 2008 än tidigare?
Jag har mått piss och skit väldigt mycket, men jag har också mått väldigt bra. Men jag måste nog säga att jag inte mått så dåligt vissa perioder förut som jag gjorde 2008

Vad önskar du att du gjort mer av?
Gått ut och festat mer kanske. Hade pojkvän halva året och han gjorde att jag blev väldigt begränsad. Men nu är jag fri som en fågel och ska ut och festa som aldrig förut detta året.

Vad önskar du att du gjort mindre av?
Ingen aning faktiskt

Hur tillbringade du julen?
Först på jobbet och sen hemma med familjen

Blev du kär i år?
Ja.

Favoritprogram på teve?
Har inget favoritprogram

Bästa boken du läst i år?
Hm, jag läser inte.

Bästa filmen du såg?
Har sett många bra filmer

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Gick ut på restaurang med familjen

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag inte hade träffat så många idioter.

Vad fick dig att må bra?
Resan till min pappa i Florida. Då kände jag var jag hör hemma.

Vem saknade du?
Helen

De bästa nya människorna du träffade?
På nyår

Kommentarer
Postat av: Helen

Haha, sööööt du är!

Men tog inte vi studenten 2007??

2009-01-05 @ 09:33:34
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Ariss

Hahaha shit! det har du fan rätt i haha..

2009-01-05 @ 11:06:45
URL: http://smarrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0