Jag vill också gå ut på en tisdag

Alltså vilken tråkig och helt värdelös dag jag haft idag, verkligen!
Man ska inte klaga över ledigheten,
men jag har verkligen haft en helt död dag.
Vad har jag gjort idag då?
Hm, låt mig se.
Hade hovslagaren ute för att kolla på min häst som är halt. Konstaterades att det inte satt i hoven.
Jippie, Ultuna nästa..
Sen har jag mockat
Klätt av granen
Åkt till Tempo Grillbyhallen för att köpa avokado.
Ja, det var min tisdag.
Köpte Veckorevyn när jag var på tempo, för jag var tvungen att ha nåt att göra när jag kom hem.
Där hade dom gjort tester på hur mycket stryk hyn tar av olika livsstilar.
Mest stryk hade rökarens och soldyrkarens hy tagit, men det var ganska väntat.
Men hyn på hon som är ute och festar mycket, hade inte förändrats ett dugg.

Så Helen, det är fritt fram för oss att ut och festa gärnet varje vecka och fortfarande hålla oss lika jävla snygga som vi är nu!
Fast vi två skulle iofs se Fab ut med rynkor också.



Jag tycker vi kompletterar varandra ganska bra. Helen är knallrosig om kinderna och jag ser ut som ett lik i ansiktet=)
Söta vi är.


Kommentarer
Postat av: Helen

Hahaha, seriöst, du är så underbar!

Vilket mysigt inlägg!

2009-01-07 @ 09:31:38
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0