Konstiga saker.

Det hände faktistk en lite rolig sak idag.
Bonde söker fru- Peter var på kliniken med en av sina hästar som stod i boxen bredvid sabotage.
Vilken snygging alltså. Både Peter och hästen.
Och det sjuka var att mamma och hennes man har varit i Egypten en vecka, dom kom hem idag.
Och Bonde söker fru-Magnus och hans Emma bodde på samma hotell som dom och dom fyra har umgåtts hela veckan..
Konstigt det där.
Men en bra sak var att mamma sa att Emma kanske kunde ta emot Sabotage om han blir såpass bra att han inte behöver avlivas.
Så det finns ljus i mörkret.
Och jag tycker om Emma, hon verkar som en gullig tjej.

Och så måste jag ju bara berätta den sjukaste historien av dom alla.
Min bästaste bästaste vän Helen vill ha en kattunge.
Hon har alltid velat ha en blåmaskad helig birma-hona.
Och häromdagen fick hon in en uppfödar-anmälan till jobbet.
Så hon gick rutinmässigt in på deras hemsida och kollade.
Dom hade en kattunge till salu.
Det var en blåmaskad helig birma-hona
som hette Ariana!!
Helen tingade kattungen idag!
Det är ju liksom meant to be, det är verkligen meningen att hon ska ha den där kattungen.

Men allting hänger ihop så konstigt tycker jag!
Allt är bara väldigt väldigt konstigt.

Kommentarer
Postat av: sara

haha. Det var det bästa jag hört. :D

2009-01-23 @ 09:22:10
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0