Liten årsredovisning från det gångna året

[x] du har ångrat något  Jag har ångrat mycket
[x] du har jobbat  Ja?
[x] du har gjort av med alldeles för mycket pengar  Det var det säkert värt
[x] du har längtat  Galet mycket.
[x] du har gjort bort dig  Det har jag säkert gjort
[x] du ser fram emot 2009  En del av mig vill bara åka härifrån på en gång och en annan del av mig vill verkligen stanna.
[x] du har planerat för 2009   Verkligen
[x] 2009 ska bli bättre än 2008  Jag vet inte om det kommer bli det
[  ] du har bråkat med din älskling  Nej, jag bråkar aldrig med Helen
[x] du har strulat med en främling  Alla är främlingar innan man lär känna dom
[x] du har haft en sexfantasi om en kompis  Ja, av det manliga könet
[  ] du har strulat med en av samma kön 
[x] du har känt som om någon tagit dig för givet  Verkligen. Och det sårar. Verkligen.
[  ] du har knarkat   Inte en chans
[x] du har förlåtit   Ja, det kanske var dumt, eller jag vet inte.
[x] du har haft sex   Eh ja? Som att jag inte skulle ha sex på ett helt år? Haha. Jag tycker en vecka utan sex är jobbigt
[  ] du har tagit körkort  Det gjorde jag innan förra året
[x] du har åkt buss
[x] du har åkt tåg
[x] du har flugit
[  ] du har åkt spårvagn
[x] du har åkt bil

Kommentarer
Postat av: Helen

Hjärtat!

Du har visst åkt tåg, vi åkte ju tåg in till stan!

2009-01-02 @ 21:17:11
URL: http://www.lifeofmini.blogg.see
Postat av: Ariss

Ja, det är fan sant. Haha

2009-01-03 @ 06:04:23
URL: http://smarrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0