Lördagssvammel

Äntligen har jag jobbat klart för den här veckan.
Jag mår verkligen inge bra nånstans i min kropp.
Så det känns jätteskönt att jag och mormor ska åka på spa nästa helg,
verkligen välbehövligt!
Imorgon ska jag sova tills jag vaknar, fyfan va skönt.
Sen när jag har vaknat och släppt ut hästarna
och mockat och gjort mig ordning
så ska jag åka med Tiffany på betäckning!
Tiffany ska få träffa sin man, Almito.
Hon ska få stanna hos Almito och hans matte i några dagar så att han hinner "plant his seed" ordentligt
haha.
Det blir kul med kattungar igen.
Inte för att jag kommer vara hemma när hon föder, för då har jag flyttat till usa.
men ändå.
Och Helen som har väntat så länge! Vänta endast 8 veckor till:)
Hoppas det blir bättre än förra gången, då hon råkade ha ihjäl 2 av 3 kattungar direkt efter födseln.
Men det var hennes första kull och då visste hon inte hur en mamma skulle bete sig.
Stackars Tarzan som var klen och nästan höll på att dö, honom puttade hon ut på det iskalla golvet stup i kvarten.
Men nu har han växt till en stor och fet man minsann.
Mammas lilla bäbis.

Här vägde Tarzan 110 g. Han var pyttepytteliten!


Här var han lite större. Sitter och trycker under elementet och värmen

Man måste bli lite tvättad också


Snygg scarfs! Här är Tarzan lite större och fetare


Vilket flummigt inlägg det blev haha.
Nu tänkte jag gå och kolla om det går nåt bra på tv och kanske göra lite té, för det är jag väldigt sugen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0