Tihi

Så var den här helgen avklarad.
Känns skönt.
Har jobbat och stått i, men nu är jag ledig i 2 dagar.
Känns också skönt.
Nu har jag mitt sikte inställt på nästa lördag.
Jag och Helen ska till vårat nya favoritställe
Hard Rock Café.
Oh yes.
Där finns det män.
Inga pojkar runt 20
Utan riktiga män.
Såna som bjuder på allt utan att tänka på vad det kostar.
Såna som får en att känna sig riktigt bortskämd
på ett riktigt bra sätt.

Måste börja planera vad jag ska ha på mig.
Några förslag?
Helen ska köra på sexy schoolgirl-looken,
men jag tror inte det funkar på mig alltså.
Hm, nä jag får komma på nåt bra.
Men jag vet att Helen kommer se damn fine ut i sin outfit.
Mjau!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hahaha fan va söt du är!

2009-01-05 @ 08:58:23
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0