Tisdag

En helt random tisdag har det varit idag.
Jobbade från 7-15.30 och det var en ganska kul dag faktiskt.
Förutom att jag tappade typ 5 glasburkar med saltgurka(vilket är det äckligaste jag vet) på golvet.
Samtliga 5 burkar gick i tusen bitar och inom loppet av några sekunder så låg det saltgurkespad över halva butiken.
Stank som tusan gjorde det.
Och där fick jag kräla på golvet för att försöka få upp alla tusen bitar glas och gurkor på golvet.
Jag kunde absolut inte andas med näsan för jag ville inte spy bland kunderna.

Sen efter jobbet skjutsade jag in mamma till enköping.
Vi bokade tid för hennes tatuering som hon fick av mig i julklapp.
Ska bli kul att följa med på dagen D och se henne våndas, speciellt eftersom hon har varit så kaxig hela tiden och sagt att det inte gör ont.
Men hon blev riktigt nervös när hon kom in i studion.
Så det ska bli kul att se hennes ansiktsuttryck när hon ligger i stolen och plågas om några veckor.
Sen köpte vi sushi med oss hem.
Så jävla gott.
Och jag som inte ens visste att det fanns en sushirestaurang i enköping.
Jag har verkligen missat nåt.

53 dagar kvar till USA på tal om nåt helt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0