Underbar helg

Nu är jag hemkommen från spat med mormor.
Det var helt fantastiskt!
Spat var beläget vid Norrköping, ungefär 19 mil hemifrån.
VI hade så himla mysigt.
Vi kom dit på fredag eftermiddag, då bjöds det på drink först och sedan var det middag.
Vilken jävla mat alltså! Helt fantastisk.
Sen efter maten satte vi oss i salongen och drack kaffe och likör och pratade.
Sen på lördagen hade vi behandlingar.
Såhär såg min lördag ut:

10.15- 11.00 Lerpinpackning

11.30- Solarium

12.25- 12.55 Spa-handbehandling

14.00 - 16.00 Polynesien. Det var en helt underbar helkroppsbehandling. Först peelade hon hela kroppen, sen masserade hon med typ 3 olika krämer och oljor på hela kroppen. Sen fick  man duscha av sig oljorna. Sen masserade hon kroppen igen med någon olja som gick in i huden och gjorde mig len som en bäbisrumpa. Underbar behandling!

16.45 - Pilates

19.00 Middag

Det var så skönt, för man gick runt i sin badrock hela dagen på lördagen, från att man gick upp tills man gjorde ordning sig för middagen.

Sen idag hade jag en behandling till. Den hette Kur Sandvik
Och då peelade hon kroppen, sen fick man lägga sig i ett bubbelbadkar med massa eteriska oljor och sånt. Samtidigt fick man en ansiktsmassage. Jätteskönt!
Sen efter det var jag jättevarm, så då hoppade jag i poolen och simmade ett bra tag, det är så himla bra träning. Men jag har ont i kroppen efter pilatesen! Det var riktigt bra träning.
Efter simningen så gick jag och la mig i solariet.

Så nu är jag både underbart len och har linjer efter bikinin!

Jag kan starkt rekommendera Sandvik spa! Och det bästa är att bara kvinnor får komma dit på helgerna, så man behöver absolut inte tänka på att man ska se vacker ut, utan det är bara att njuta fullt ut.

Kommentarer
Postat av: Helen

Lät ju helt underbart!

2009-01-26 @ 10:09:53
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0