En till lista


1. Vem skulle du helst av allt vilja vara just nu?

En framgångsrik veterinär. Alltså mig själv om sisådär 15 år


2. Vem förstår dig bäst?
Helt klart Helen. I alla lägen

3. Vad stod det på ditt senaste sms? 

Nej nykter 3 helger i rad. Haha va skönt. Hoppas det blir helt toppen

4. Älskar du din familj?

Självklart


5. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 

Jadå


6. Har du någonsin varit lite småkär i någon vuxen?

Någon vuxen? Jag tänder väl inte på småpojkar heller


7. Brukar du pussa dig själv på spegeln?

Nej så mycket gillar jag inte mig själv

8. Vem bråkade du med senast?

Säkert mamma

9. Vem skulle du vilja slå ner?

En som gjorde en totalt jävla idiotisk omkörning idag. Det höll på att resultera i att 4 bilar, inklusive våran, kolliderade.
 
10. Vilken låt kan du helt utantill?

Jag kan hur många låtar som helst utantill. Jag lär mig fort och glömmer aldrig bort
 
11. Har du några piercingar/tatueringar?

Jag har en tatuering

12. Vilken kroppsdel är du nöjdast med?

Hm bra fråga. Mina ögon kanske.

13. Vad hatar du mest med din kropp?

Min näsa


14. Vilken är din naturliga hårfärg?

Blond

15. Vad skulle du inte klara dig utan?

Min bil. Och Helen såklart

16. Vad tycker du mest om att göra?

Umgås och mysa med underbara vänner

17. Detta vill jag göra just nu:

Åka till Stockholm

18. Min partner ska vara:

Romantisk


19. Är du kär just nu?

Kanske

20. Vill du gifta dig?

Självklart, men inte än!

21. Vad är din käraste ägodel?

Min bil, mina hästar, min mobil och datorn

22. Något jag vill ha i present:

Det enda jag behöver är pengar

23. Favoritdjur:

Häst och katt

  
24. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:

Jag gillade djursjukvården i skolan och hatade idrott

25. En film jag gillar:

Ace Ventura- When nature calls

26. TV-program jag gillar:

Kollar inte så ofta på TV längre faktiskt, men tycker Cops och Miami Ink är rätt bra. Jag följer absolut ingen serie
 
27. Detta äter jag gärna:

Nyttigt och gott


28. Dricker helst:

Vatten, om det inte är party såklart.


29. Favoritgodis:

Äter knappt något godis längre, men choklad är ruskigt gott


30. Hit vill jag gärna åka på semester:

Jag vill till Indien och Australien

31. Färg på mina ögon: 

Gröna

32. Min längd:

170 cm


33. Jag spelar:

ingenting. Möjligtvis Guitar Hero ibland

34. Antal döda krukväxter i hemmet:

0

35. Det här tänder mig:
När en man ger mig komplimanger och får mig att känna mig vacker

36. Det här gör mig avtänd:

När det känns som mannen ignorerar mig
 
37. Favoritcitat:

"fyfan för fläsk", "Va fiiiiiiiiiin du eeee plätten!", "naaaeejjj, det är inte kul"


38. En hemlighet jag vet:

Kommer jag aldrig säga
 
39. Vilka vitaminer tog du när du var liten?

Såna där jättegoda tabletter man sög på som smakade typ apelsin eller nåt. Lär ha varit C-vit eller multivit eller nåt


40. Vad åt du senast?

Älgfärsbiff med rostade potatisar och moccapannacotta till efterrätt


41. Har du varit med i en rättegång?

Nej


42. Är du polare med grannarna?

Ja

43. Vilka länder har du bott i?

USA och Sverige


44. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

Idag, jag åkte från Norrköping hem


45. Har du däckat/spytt efter att du druckit?

Ja, för några veckor sen. Har haft roligare.


46. Har du något husdjur?

3 hästar, 2 katter, 8 får


47. Har du täckt någons hus med toapapper?

Nä, men med balplast. Det funkar ännu bättre


48. Hur bra är din syn?
 

Skitdålig. Ser knappt någonting utan glasögon eller linser


49. Har du varit på stranden?

Självklart


50. Har du varit på ett party?

Hm.Ja.

51. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?

Haha, jag visste inte att min bror hade några attributer som tjejer gillar.


52. Har du varit utomlands?

Ja ett antal gånger


53. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

Min morbrors bröllop, hölls i Kentucky och det var hundratals roliga amerikaner där



54, Vad var den senaste drömmen som du minns?

Jag tror inte jag kommer ihåg nån. Glömmer drömmar jättefort

55.  Vem ringde dig senast?

Mamma


56. Vilken tid gick du upp imorse?
 

07.45


57. Vad ska du göra i helgen?

Jobba


58. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

*Gäsp* Ikväll är det middag med jobbet, så det blir en heldag.. Hur länge är ni kvar på spat då? Puss


59. När var du riktigt sjuk senast?

Det var nog ganska länge sen


60. När såg du en kändis senast?

I torsdags, om Bonde söker fru-Peter räknas. han flörtade för övrigt med mig.. Bög? Knappast.
 

61. Vad är det första du gör på morgonen?

Svär över alarmet. Drar mig ur sängen. Svär lite mer. Sen går jag och kissar.


62. Vad ska du göra efter det här?

Prata lite med min mor, sen ska jag väl äta


Kommentarer
Postat av: Carl

Bonde söker fru-Peter?? Jag kan svara på din fråga, han räknas inte!

2009-01-25 @ 20:05:41
Postat av: Jenfa

60. När såg du en kändis senast?



I torsdags, om Bonde söker fru-Peter räknas. han flörtade för övrigt med mig.. Bög? Knappast.



LÄGG AV!!! jag är typ kär i honom!!! vafan!!, tog du inte nummret?!:D

2009-01-26 @ 23:43:36
URL: http://LIDL=)
Postat av: Ariss

haha ja han är grymt snygg..! Nä jag tog tyvärr inte hans nummer;) Men mamma har bonde söker fru- magnus och emmas nummer haha. Dom umgicks när de var i egypten

2009-01-27 @ 06:12:24
URL: http://smarrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0