Gårdagens galej

Jag ska aldrig mer dricka sprit.
Var ute med Helen på Hard rock café igår, det var trevligt.
Vi satt i baren och beställde drink efter drink. Det fanns inga män som ville bjuda oss,
så vi spenderade ganska många hundra kronor.
Det slutade med att vi gick därifrån när de stängde och åkte kommunalt till danderyd och tog taxi därifrån hem.
Jag hade väldigt svårt att behålla mina drinkar påväg hem.. Tyckte lite synd om människorna som satt bredvid oss.
Och stackars Helen. Usch.
Jag ska aldrig bli så full igen.
Men annars var det en rätt trevlig kväll faktiskt, men det var inte så jättemånga människor på Hard Rock tyvärr.

Jag och Helen innan vi åkte in till stan


På Hard Rock




Våran favvo-bartender. Han ser stor och farlig ut, men han är superrolig och trevlig att prata med. Vi är hans favvokunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0