jag avdunstar

FYsatan vad det ar varmt idag!! Man kan inte ga nanstans eller gora nanting utan att bada i svett.
Termometern visar pa 34 grader, men luftfuktigheten ar hog sa det kanns som att det ar 50.
Svett svett!
Tvattade nyss bilen, fick ga in och ta ett antal pauser for det gick inte att vara ute i hettan en halvtimme i strack.
Plus att min kara bil ar svart, det gor inte saken battre.
Jag la min dyngsura handduk pa taket och gick in hogst 2 minuter, nar jag kom ut var den i stort sett helt torr haha.
Funderar pa om det kanske blir blir beachen senare. Kanns som att jag behover ett dopp i det bla.
Men jag maste verkligen aka till gymmet forst. Har absolut ingen lust med det.
Vill helst av allt bara vara inne hela dagen!
Nu kom tydligen sheridan hit, hoppas han vill aka till gymmet med mig for jag behover lite motivation!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0