Midsommar

Ja tyvarr sa firar vi ju inte midsommar i usa, men jag onskar att jag kunde fira pa nat satt for jag aaalskar midsommar.
Jag antar att ni har regn och moln som alltid? Det slar fan aldrig fel.
Min midsommar kommer nog inte bli sa spannande.. forst ska jag jobba, sen ska jag till gymmet. och sen ska jag halsa pa Sheridan pa hans fartyg en liten stund. Dom aker till Miami i 3 veckor for att bevaka kusterna.
Mycket droger och sant dar nere. Sa jag ska saga hej da till honom innan dom aker imorron bitti.
Sen ikvall blir det middag med norrlanningen och det blir val utgang ocksa skulle jag tro.
 
Jag ar sa grymt sugen pa sill!!! Gah ge mig sill och potatis och kottbullar och allt som man ater pa midsommar. Det ar sa javla gott.
Maste aka till IKEA snart och kopa Abbas sill, jag har varit sugen pa det nu anda sen jag kom till usa.

Hoppas ni alla far en fantastiskt underbar midsommar!! Tank pa stackars mig som inte har nagon midsommarstang att dansa runt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0