prov avklarat.

Kandes ganska bra! Jag hoppas verkligen pa ett A saklart men jag tanker inte rakna med det, for da blir jag bara besviken om jag inte fick det.
Sa nu med det avklarat, ar det PARTY i helgen! Antligen kan jag ga ut utan att tanka pa att plugga.
Imorgon ska jag traffa min norska van. Det ar himla kul, han ar fodd i norge, flyttade till usa nar han var 13. Pratar perfekt amerikanska jag hade aldrig vetat att han var utlanning om han inte hade sagt det.
Iaf, sa han pratar flytande norska sa han forstar vad jag sager och jag forstar vad han sager nar vi pratar norska och svenska. Men nar vi traffas pratar vi engelska med varandra av nan konstig anledning.
Men nar vi smsar blandar vi svenska, norska och engelska haha.
Det har ar fran varan sms konversation igar kvall, ratt kul faktiskt:

Kyle: Hej! How was your test?
Ariana: Hej! the test is tomorrow. I'm slightly nervous about it.
Kyle: I think you'll do just fine.
Ariana: I hope so, it's a big test. So hur mar du?
Kyle: God og du?
Ariana: jag mar bra! maste sova nu sa jag ar pigg imorron. vad gor du i helgen forresten?
Kyle: Want to hang out tomorrow?
Ariana: I'm a little busy tomorrow but how about friday or saturday?
Kyle: Fredag
Ariana: later bra. Blir det hemmakvall eller utgang?
Kyle: Vil du spise middag med meg?
Ariana: javisst. jag hor av mig till dig pa fredag. godnatt sov gott
Kyle: Lykke til! god natt

Haha




Kommentarer
Postat av: Helen

Haha, middag och allt! Kul :)

2009-06-22 @ 10:02:28
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0