Hej mina vanner

Men verkligen, det var ett bra tag sedan jag skrev har! Jag vet att ni ar lite besvikna pa mig.
Men jag har haft sa mycket att gora! Det har inte varit lugnt en enda dag.
Har mycket i skolan, har en mid term i psykologi nasta vecka som jag har pluggat for varje dag i flera veckor nu.
Sen har jag ett matteprov i veckan ocksa. Som ni kanske har last pa FB sa gar det ganska bra for mig i matte! Och psykologin ocksa for den delen.
Nar jag inte pluggar eller jobbar sa hanger jag med mina vanner. Har traffat manga harliga manniskor!
En av dom basta heter Sheridan. Han ar nog den roligaste och gulligaste killen jag nansin har traffat.
Han far mig att skratta hela tiden.
Sen traffade jag en norrman pa krogen ocksa. Det var ratt kul.
jag trodde han var amerikan for han pratade perfekt engelska. Men det visade sig att han var fodd i norge, flyttade hit nar han var 13 och bytte namn fran gunnar till kyle. Fullt forstaeligt eftersom om man uttalar gunnar pa amerikanska sa blir det "gunner", vilket betyder vapenman. haha.
sa nar vi skriver sms till varandra sa skriver jag pa svenska och han svarar pa norska. Tycker jag ar lite festligt faktiskt.

Annars hander det val inte sadar jattemycket just nu, forsoker ta pauser fran pluggandet sa ofta som mojligt. Har inte varit pa gymmmet pa 2 veckor! Men idag ska jag verkligen ga efter jobbet, for jag kanner att jag verkligen maste.
Och sheridan tycker att vi ska ut och jogga efter gymmet. Det kan han ju fetglomma.
Na nu maste jag bege mig till min arbetsplats.
Lovar att skriva oftare an vad jag har gjort pa sistonde! Men hoppas ni kan forsta att jag har mycket i skolan!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Kul att träffa lite Nordligt folk ;) Haha! Bilder Ariana! Bilder!

2009-06-15 @ 14:20:29
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Helen

Håller med, bilder!!

2009-06-15 @ 14:23:38
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Michelle

Woho! She´s alive! :D

2009-06-15 @ 17:17:47
URL: http://www.majshell.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha jaja jag vet att jag har varit lite seg på att skriva :)

2009-06-15 @ 17:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0