Bra daaag!

Ah vilken fantastisk dag det har varit idag!
Borjade med att Pappa ringde och sa att en av hans kunder, som ar veterinar, hade ett jobb ledigt pa hennes klinik. Han sa att jag ville bli veterinar, och hon ville anstalla mig pa en gang!
Sa jag ska dit imorgon och prata lite mer med dom.
Det ar sa fantastiskt! Jag ska jobba i kenneln, med hundarna och katterna.
Och det faktum att jag har jobbat pa en veterinarklinik kommer hjalpa mig jattemycket nar jag soker in till veterinarskolan.

Sen sa akte farmor och jag och skulle fixa ett Social Security Number till mig (Typ som personnummer).
Det maste man ha, annars kan man i princip inte gora nanting.
Tjejen pa kontoret sa att jag skulle behova alla mina skolpapper fran 1a klass och upp till 3e ring, bara for att bevisa vad jag gjort alla aren jag bodde i Sverige.
Great, tankte jag, det kommer ju typ ta hundra ar att skaffa fram.
Tydligen hade hon en annan kund i samma situation som jag, och det hade tagit henne 6 manader att fa sitt SSN.
Men hon gjorde lite mer research och tadaa, tydligen hade jag redan ett SSN haha.
Jag hade tydligen fatt det direkt nar jag foddes, eftersom jag foddes i Florida.
Konstigt bara att varken mamma eller pappa visste det haha.
Men det var ju bra for mig! Sa nu fick jag det pa en gang.

Sen akte jag, Tai och Kylie till shoppincentret! Jag shoppadee litegrann.
Kopte en laddare till min iPhone som man kopplar in i bilen, ett iPhone-band att satta runt armen nar jag gar ut med hundarna,
en skiitsot klanning!(Lagger upp bild), ett par jattesota skor(lagger upp bild pa dom med),
en bla glitter- eyeliner, en liten parfym att ha i vaskan, badbomber, ett par fina orhangen med en fjader och nagra silverfargade orhangen.
Fick ett litet ryck av shoppaholism.


Klanningen och skorna <3


I love.

Kommentarer
Postat av: Helen

Men GUD vilket nygg klänning! GE mig! Vilket underbar färg den hade!

2009-03-19 @ 08:20:46
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur har det gått med jobbet på vet.kliniken? när börjar du plugga till veterinär? har du kommit in på skolan?

2009-03-22 @ 11:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0