:)

Jag har antligen hittat min drombil!
Var och provkorde denna fantastiska Toyota MR2 Spyder igar.
Kande pa en gang att ja, den har vill jag kopa.
Helt galet rolig att kora och riktigt sportig.
Och sa har den svart laderinredning.
Och helt nylackerad.
Sa forhoppningsvis hamtar jag den pa tisdag eller onsdag nar pengarna har kommit in pa det amerikanska kontot.
Jag kan inte vanta tills jag far ta hem den har underbara saken!
Ska ta lite battre bilder nar jag hamtar den. Den stod ratt daligt till sa jag fick inga bra vinklar.





Slanger upp en bonusbild pa Tyson nar han ligger och sover pa sitt alldeles speciella satt..

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken äkligt ful bil du har köpt - inte!!!!!!

2009-03-16 @ 09:29:52
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0