hej

Fan borjade dricka vid 2 idag.. inte bra inte bra.
Jag,pappa cch nagra av hans vanner drog till undertow, en beachbar nara huset.
Valdigt bra stalle ma jag saga. Manga snygga man och mycket dricka.
Jag ar vadligt full just nu vilket inte ar bra.
Eller det kanske det ar inte vet jag.
fast jg fick all min dricka betald sa man ska inte klaga. Plus att det ar precis pa stranden och jag hade utsikt over alla man som spelade volleyball. Plus att solen skiner, plus att min bil ar helt nytvattat.
Plus att jag traffade varaldens snyggaste 50-aring. alldels for gammal for mig, men jisses va snygg han var.
sucks being 20 ibland.
Nu ska jag gora nat vettigt resten av dagen istallet for att sitta hr.
hoppas ni alla ha ren jattebra lordag! simma lugnt.
Det ska iaf jag gora, for det ar alldels for mycket hajar har

Kommentarer
Postat av: Michelle

Blogga meeeer :D

Fler bilder också, tycker jag ^^

2009-03-23 @ 16:35:04
URL: http://www.majshell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0