Lista.

1. Ta fram närmaste bok och slå upp sida 18, rad 4. Vad står det?
Orkar inte ta fram boken.

2. Sträck ut din vänstar arm så långt du kan, vad rör du vid?
Luft

3. Vad såg du senast på TV?
Nanny 911

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 
08.00 (08.05)

5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Toaletten

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Drack drinkar och dansade salsa baby!

7. Vad tittade du på innan du började läsa denna undersökningen?
Helens blogg

8. Drömde du något inatt?
Ja nat, men  jag vet inte vad

9. När skrattade du senast?
Igarkvall skrattade jag en hel del

10. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor

11. Har du sett något konstigt den sista tiden?
Allt ar ju lite annorlunda har i usa, men inget jattekonstigt vad jag vet.

12. Vad tycker du om den här utmaningen?
Visst inte att det var en utmaning?

13. Vilken var den senaste film du såg?
Tror det var Van Helsing

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Kopa en hast, for jag kanner mig lite hastlos har i florida. Och sen skulle jag bjuda mina underbara vanner pa massor med resor for att halsa pa mig :)

15. Berätta något om dig själv som inte folk vet om:
Jag har ett arr pa hakan

16. Tycker du om att dansa?
Jag alskar att dansa!!

17. George Bush?
Kan ga och dranka sig sjalv, annars gor jag garna det at honom.

18-19. Vad skulle dina barn hete, pojke respektive flicka?
Oj ingen aning, men kanske theodor och vanessa

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jag gor ju det nu

21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
" Alla vagar har sitt pris, sa valkommen till varldens trakigaste paradis"

22. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Vilka som helst, I guess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0