Salsa!

Igar akte jag med Tai till St Petes finaste nattklubb.
Wow, sager jag bara!
Forsta vaningen fanns det en belyst utomhusbar, andra vaningen fanns en till
och 3e vaningen dar vi var, fanns det en stor bar och sa hade dom salsalektioner!
Det var askul!!!
Det var 2 man och en tjej som larde oss dansa salsa.
Jag larde mig massor faktikskt:)
Vi hade VIP-passes, annars hade jag aldrig fatt komma in haha.
Det ar ju 21 pa alla stallen..
Bestallde en cranberryvodka och sen bestalldes det hela flaskor med rom och whisky till varat bord, och massa groggvirke.
Sa det var bara att blanda hur manga groggar man ville.
Tydligen sa har Paris Hilton och massa andra kandisar varit pa den har klubben.
Och jag forstar varfor, den var skithaftig!

Kommentarer
Postat av: Helen

Din lyxiga unge!

2009-03-13 @ 16:40:18
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0