Lite tråkigt


ALLMÄNT

Namn:  Ariana "the heat is on" Heath
Piercingar:  Hål i öronen
Tatueringar:  En stjärna på magen
Längd:  170 cm
Skostorlek:  37-39
Hårfärg:  Blondin
Är du kär i någon:  Nä jag tror inte det
Önskar du att du bodde någon annanstans:  Jag flyttar till min hemstat Florida om några dagar, och det är min drömplats. Vill inte bo någon annastans
Tänker du på självmord:  Nej.
Tycker andra att du är attraktiv:  Lite söt kanske, vad vet jag?
Vilket shampoo använder du:  Herbal Essences
Vilken parfym använder du: Burberry och Dior. Kommer inte ihåg vad dom heter
Vad är du rädd för: Att inte nå mina mål i livet
Gillar du att tvätta: Finns det någon som gör?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jag älskar det! Men inte i Sverige för dom är skittråkiga.


SENASTE...
Film du hyrde: Kommer inte ihåg, det var hundra år sen
Film du köpte: Jag har nog inte köpt nån film. Jag har fått mina
Låten du lyssnade på: Dire Straits- Romeo & Juliet
Låten du hade på hjärnan: Kommer inte ihåg
Låten du laddade ner: Ronan Keating & Cat stevens- Father & Son
 Personen du ringde: Stefan
TV program du tittade på: Cheers
Personen du tänkte på: Kommer inte ihåg


FAVORIT...

Mat: Å jag vet inte, det finns så mycket som jag älskar. Sushi funkar i alla lägen.
Låt: Jag har ingen just nu
Sak att göra: Mysa med nån man tycker om
Sport: Ridning
Dryck: Vatten och vin
Kläder: Partyoutifts
Film: Ingen aning
Bil: Porsche gillar jag, men det finns så många fina bilar så jag har ingen favorit.


ANTAL...

Gånger du varit kär: För många gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: För många gånger.
Hjärtan brustit på grund av dej: 1 gång vet jag iaf
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 1 vad jag vet. Jag var med på Alla hjärtans dag-hälsningarna i Expressen
Ärr du har på kroppen: 1 på hakan, efter att jag halkade på stengolvet med hakan rätt ner i golvet på dagis


SENASTE...

Bok du läste: Hemliga kocken
Personen du fick mail av: Pappa
Personen du fick brev av: Stefan
Personen du fick sms av: Stefan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Kommer inte ihåg. Jag vet när nästa gång blir iaf; På fredag. Dagen innan jag åker till Florida

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Släppt ut hästarna, mockat. Dött framför tv:n
Var det kul: Nej.
Hur tidigt stiger du upp: Mellan 7-8, 7 dagar i veckan
Gillar du att slåss: Nej.
Vad ska du göra ikväll: Antagligen städa mitt rum, för det är hyfsat mycket att fixa.

Är du seriös: Ibland händer det
Vad är du allergisk mot: Ingenting
Var har du ont: I hela kroppen. Dansade alldeles för mycket igår. Och lite ont i knäet efter Michelle tacklade ner mig på golvet mitt i min fina dans
Använder du hårspray:
Kan du stå på händer: Verkligen inte.
Favorit serie: Följer inga serier. Jag har bättre saker för mig


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Det beror på. Om man ska käka pommes så är det ju ingen hit med socker på kanske.
Gillar du ketchup: Jag älskar ketchup
Är du glad nu: Ganska
Var du glad igår: Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Musik och Alkohol
Stockholm är: snart tusentals mil från där jag kommer bo
Göteborg är: nånstans jag aldrig varit, och jag har inget behov av att åka dit heller.
Kan du sjunga: Absolut inte
Mer värt än guld: Det finns så mycket i mitt liv som är värt mer än guld
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Japan och Australien
Ska bli skoj: Att flytta till usa
Ska inte bli skoj: Att lämna mina vänner
Sparar till: Till inget speciellt. Men det är alltid bra att lite extraresurser. Man vet aldrig vad som händer i framtiden.
Väntar på: Lördag
Pålägg som gäller: Skinka och Bregott på en knäckemacka. Mums.
Dagens dryck: Vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0